یار سخن

آرشیو منبرهای من

یار سخن

آرشیو منبرهای من

خداوند توفیق داده است تا در عرصه مختلف تبلیغی و منبری فعالیت داشته باشم. یکی از کارهای دشوار مکتوب کردن و بایگانی منبر ها می باشد تا بتوان در زمان های مختلف به آن ها مراجعه کرد و مجدد استفاده کرد.
الحمدلله تجربه خوبی در عرصه فضای مجازی پیدا کرده ام که بهترین مکان را برای بایگانی کردن منبر های خودم اینجا دیدم تا هم دسترسی راحت تری برای خودم داشته باشد و هم دوستان طلبه و روحانی دیگر بتوانند از این محتوا ها استفاده کنند.
هر منبر در برگه هایی کوچک نیز تعبیه شده است تا زمینه استفاده راحت تر را در منبر فراهم کند، فقط باید زحمت پیرینت را بکشید.
شما هم محتوای منبری دارید می توانید در این امر مشارکت کنید تا آرشیوی کامل تر داشته باشیم.
تعداد بازدید از سایت ملاک مفید بودن یا نبودن آن نیست!
یاحق

۱ مطلب در خرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

با فراگیر شدن استفاده از گوشی های تلفن همراه در سطح اقشار جامعه ضمن مزایای فراوان این فناوری جدید، می بایست به جنبه های منفی آن نیز توجه جدی داشت. همانطور که می دانیم در مقوله ها و فرآورده های فرهنگی دیدن یک فیلم یا عکس غیراخلاقی یا شنیدن یک موسیقی مبتذل و یا خواندن نوشته ای نامناسب، واکنش های منفی و خطرناک روحی و روانی و جسمی مانند یک سم کشنده و مهلک را در فرد ایجاد می کند که در صورت عدم درمان به موقع، شخصیت انسانی فرد، مورد آسیب جدی قرار گرفته که تبعات آن در برخی مواقع غیرقابل جبران خواهدبود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۸۹ ، ۱۱:۲۰
سید محمد طاهر جزایری