یار سخن

آرشیو منبرهای من

یار سخن

آرشیو منبرهای من

خداوند توفیق داده است تا در عرصه مختلف تبلیغی و منبری فعالیت داشته باشم. یکی از کارهای دشوار مکتوب کردن و بایگانی منبر ها می باشد تا بتوان در زمان های مختلف به آن ها مراجعه کرد و مجدد استفاده کرد.
الحمدلله تجربه خوبی در عرصه فضای مجازی پیدا کرده ام که بهترین مکان را برای بایگانی کردن منبر های خودم اینجا دیدم تا هم دسترسی راحت تری برای خودم داشته باشد و هم دوستان طلبه و روحانی دیگر بتوانند از این محتوا ها استفاده کنند.
هر منبر در برگه هایی کوچک نیز تعبیه شده است تا زمینه استفاده راحت تر را در منبر فراهم کند، فقط باید زحمت پیرینت را بکشید.
شما هم محتوای منبری دارید می توانید در این امر مشارکت کنید تا آرشیوی کامل تر داشته باشیم.
تعداد بازدید از سایت ملاک مفید بودن یا نبودن آن نیست!
یاحق

شعر بسم الله

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ب.ظ

بخشی از مطالب منبر

این شعر در ابتدای صحبت ها اجرا می گردد و یک بیت را سخنران و بیت دیگر (بگو بگو) را دانش آموزان می گویند.


می خوام برم پیش خدا، تا بخونم نماز و دعا

بسم الله بگم یا که نگم؟

« بگــو بگــو بگــو بگــــــــو»

می خوام کنم من بازی، با بچه ها هم شادی

بسم الله بگم یا که نگم؟

« بگــو بگــو بگــو بگــــــــو»

می خوام که قرآن بخونم، سوره ی فرقان بخونم

بسم الله بگم یا که نگم؟

«بگــو بگــو بگــو بگــــــــو»

می خوام بپوشم لباس، تا که برم من کلاس

بسم الله بگم یا که نگم؟

« بگــو بگــو بگــو بگــــــــو »

می خوام بخورم غذا، تا نخورم من دوا

بسم الله بگم یا که نگم؟

«بگــو بگــو بگــو بگــــــــو»

می خوام برم بخوابم، خواب های خوب خوب ببینم

بسم الله بگم یا که نگم؟

«بگــو بگــو بگــو بگــــــــو»


دریافت فایل Word

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی